štvrtok 20. júla 2017

Čiernohorská "britva" Cana vyzerá prvú ligu. Obstojí v nej?

Černohorský záložník privítal, keď sa asistentom trénera olomouckých futbalistov Leoša Kalvodu stal krajan Darko Šuškavčevič. "Dúfam, že to budem mať trošku ľahší," usmeje sa.

"Nie, to vôbec. Každý to má rovnaké, nie je v tom žiadny rozdiel, bet365 mobil "ubezpečil Šuškavčevič.

Faktom je, že to Cana bude mať skôr ťažšie. Zrejme nad žiadnym iným hráčom fanúšikovia aj experti toľko nepochybujú, či obstojí tiež po postupe do prvej ligy, ktorú doteraz nikdy nehral. "To ukáže až prvá liga," hovorí pragmaticky športový manažér Sigmy Ladislav Minář a uplatnil na pracovitého defenzívneho záložníka opciu.

"Som za to veľmi rád, že tu budem ešte jeden rok po kračovať.Minulá sezóna bola pre mňa dobrá skúsenosť, cieľ sme splnili, takže som maximálne spokojný. Odohral som veľa zápasov, "uviedol Cana pre klubový web.

Zápasov mohlo byť aj viac, keby neľutoval za karty. "Asi to k môjmu štýlu patrí. Ale stál som len tri zápasy, čo nie je tak moc. "Navyše aj kvôli jeho tvrdej hre si ho Minář cení. Do Olomouca ho priviedol po konci kontraktu vo Varnsdorfe a už ako manažér Mladej Boleslavi o ňom uvažoval.

Za sezónu sa Sigma osvedčil. V technickom mužstve vedel pritvrdiť muziku, čo bolo v druhej lige obzvlášť potrebné. Navyše "modrí" nemajú vo svojom strede moc súbojových hráčov. A Cana je ostrý ako čiernohorská britva. Nič nevypustí, také typy majú fanúšikovia aj tréneri radi.

Lenže len búrať nestačí. Nie v prvej lige.Je potrebné pridať konštruktívnu rozohrávku, nechybovat. V druhej najvyššej súťaži, kde je na všetko viac času, 28-roč ný defenzívne štít ukázal, že mu ani balón bet365 neprekáža. Akonáhle bol však pod Prés, začínal kaziť. Čo si hráč v jeho priestore pred stopérmi nesmie dovoliť takmer vôbec.

"Na prvú ligu sa veľmi teším," berie to Cana ako ďalšiu výzvu. "Ale ešte viac ma teší, že sme prvú ligu vybojovali a teraz budem mať šancu ju skúsiť." Čo od nej očakáva? Je rozdiel naozaj tak znateľný? "Čo som sa už bavil s chlapcami, tak to bude iné.Ale i druhá liga je fyzicky veľmi náročná, bet 365 v prvom to bude trošku lepšie takticky a technicky, ale nemyslím si, že to bude nejaký veľký rozdiel, "premieta.

Veľký rozdiel, ako dúfa, snáď bude v počte divákov na Andrově štadióne. "Verím, že áno. Na prvú ligu chodí viac ľudí, je to tak normálne, láka viac fanúšikov. Určite sa budú viac tešiť na súpera zo Synot ligy.


"

V bet365 bonus príprave sa snažil trénera Kalvoda presvedčiť, že znovu patrí do základnej zostavy. "Vždy je to boj o svoj post, o postavenie v tíme. Nikto nemá nič vopred garantované, všetci musíme bojovať od nuly, aspoň ja osobne to tak beriem, "tvrdí.

Na Šuškavčeviče urobil dojem. "Denise som skôr nepoznal, poznal som ho, až keď prišiel do Sigmy.Ale podľa toho, ako hrával, je to kvalitný futbalista. "

A bude teda stačiť na prvú ligu? Až prvá liga ukáže.

bet365 stavky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára